miércoles, 28 de enero de 2015

L'Oca Lola


Ai l’Oca Lola que maca és!! He vist molts tutos de com fer-la, però el de la Carolina d’Entrehilos y algo más em sembla el més inspirador. Un cop em vaig decidir a fer-la, la vaig re-dibuixar tot i que la Carolina em va facilitar el patró. Es fa en un moment! I és tan bufona… aixó si, el que més em va costar va ser omplir el coll amb floca. No hi havia manera jajaja. Unes pedres per fer el pes, et voilà!! L’Oca Lola.




Ay la Oca Lola que bonita es !! He visto muchos tutos de cómo hacerla, pero el de la Carolina de Entrehilos y algo más me parece el más inspirador. Una vez me decidí a hacerla, la vi re-dibujar aunque la Carolina me facilitó el patrón. Se hace en un momento! Y es tan bonita ... eso si, lo que más me costó fue llenar el cuello con el relleno. No había manera jajaja. Unas piedras para hacer el peso, et voilà !! La Oca Lola.






















Fins aviat !

Hasta pronto !



6 comentarios: