jueves, 22 de enero de 2015

Dresden Plate

Fa molt de temps que n’estic enamorada dels Dresden Plate… son, per mi, preciosos ¡! I un dels propòsits costurils d’enguany era atrevir-me a fer-ne un. Així doncs, propòsit complert ¡!!! Llavors, també tenia clar que volia fer amb el primer, un devantal. Blanc. De cotó. I ahir quan el vaig trovar ni m’ho vaig pensar. Som-hi!

Hace mucho tiempo que estoy enamorada de los Dresden Plate… Son preciosos!! Y uno de mis propósitos costuriles de este año era, al menos, hacer uno. Así pues, propósito cumplido!! Lo que también tenia claro lo que quería hacer con el primero, un delantal. Blanco. De algodón. Ayer lo encontré y ni me lo pensé. Vamos!













































Fins aviat !


Hasta pronto !

1 comentario:

  1. T'ha quedat una preciositat!!!!!!!!!!!! i ja m'has fet venir ganes de provar-ho jo també, ji ji jij.

    ResponderEliminar