lunes, 12 de enero de 2015

Necesser Aura


Aquest necesser fa molt de temps li vaig fer a una companya de feina amb la que vaig treballar durant una llarga temporada i ara tenim una preciosa amistat ¡!! No us ha passat mai veure una robeta i tenir clar qué fer i per qui? De ben segur que si :D Doncs això em va passar amb aquestes floretes i l’Aura, la meva amiga. Ella diu que es ideal per portar el seu maquillatje al bolso, però jo sé que li dona moltes més utilitats.

Este neceser hace mucho tiempo que lo hice. A una compañera de trabajo con la que estuve una larga temporada y ahora nos queda una preciosa amistad. No os a pasado nunca ver una telita y tener claro que hacer con ella y para quién? Seguro que si. Pues eso me pasó a mi con estas florecitas y con Aura, mi amiga. Ella dice que estupendo para llevar sus maquillajes en el bolso jajaja pero yo sé que lo usa para muchas cosas.



























Fins aviat !

Hasta pronto !

3 comentarios:

  1. Que maco, Laura!
    Que fineta aquesta tela!

    ResponderEliminar
  2. Hola Laura, sóc la Vane de robes i robetes. no sé perquè però no et puc respodre des del blog i no et puc enviar un mail perquè no veig el teu correu electrònic :( en fi, vaig fer les paneretes amb fast2fuses. I gràcies

    ResponderEliminar