domingo, 22 de febrero de 2015

Coixins Akerkulla

Un altre roba que m’agrada molt de l’Ikea es aquesta. Es diu Akerkulla i també la veureu molt perque en vaig comprar bastant jajaja… El primer que he fet es uns coixins. També amb el farcit d’un coixi ikea.

Otra tela que me gusta mucho de Ikea es esta. Se llama Akerkulla y la vais a ver a menudo porque compré bastante… Lo primero que he hecho han sido unos cojines. También el relleno es un cojin de plumas de ikea.
























Fins aviat ¡!!
Hasta pronto ¡!!


4 comentarios:

  1. T'ha quedat monísssimmmmm....
    A veure si començo a fer coixins per l'habitació dels nens!!!! i tinc unes quantes idees....

    ResponderEliminar
  2. Que maca i alegre aquesta tela! No la tenia "controlada" a Ikea, hehe..
    Jo també tinc pendents els coixins del sofà, a veure quan m'hi poso....

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Miss Somerville !!! Doncs es molt agradable de cosir, no es desfila tant com la Fredrika. M'ha sobrat robeta...ai i vull fer tantes coses.. jajajaja

      Eliminar