lunes, 16 de marzo de 2015

Devantal Gallineta

Fa temps en X. em va demanar un devantal… però amb una gallina ¡!! I jo cap a Pinterest! Aquest va ser el resultat… crec que el faré servir jo més que ell jajajjaa

Vaig tallar patró segons un altre devantal que tinc, li vaig posar viu a la vora, butxaca gran amb punt decoratiu de la màquina i l’aplicació de la gallineta en punt festó, que m’encanta de cosir ¡!!!




Hace tiempo X. me pidió un delantal… Pero tenia que tener una gallina!! Asi que de cabeza a Pinterest!! Este fue el resultado, creo que lo usaré yo más que él jajaja.

Corté según otro delantal que tengo y le puse biés… luego cosi el bolsillo con puntada decorativa y la gallinita punto feston, que me encanta coser!































Fins aviat…

Hasta pronto…

2 comentarios:

  1. Aplicacions com aquesta fan que un simple davantal es transformi en un davantal únic!
    T'ha quedat molt maco. La gallina és molt graciosa! :-)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies !!! Inicialment els ulls tenien q ser uns botonets... però no li veia del tot maco, aixi que vaig decidir intentar cosir-les jajaja

      Eliminar