domingo, 19 de abril de 2015

Un quilt

Aquesta colxa va ser la primera que vaig començar, ho vaig fer amb molta il.lusió però no sé en quin moment vaig veure que no la volia acabar, que no m’agradava. Llavors  la mare la va adoptar i la va transformar. Ja poc queda de la ideia original. Com ha estat a casa uns dies l’ha portada per anar encoixinant, a mà, com a ella li agraden aquests treballs. Diu que és aixi com acaben tenint el toc personal . Us l’ensenyo encara a mig acabar. Espero que us agradi.


Esta colcha fue la primera que empecé, lo hice con mucha ilusión pero no sé en qué momento vi que no la quería terminar, que no me gustaba. Pero mi madre la adoptó y la transformó. Ya poco queda de la Idea original. Y como ha estado en casa unos días la ha traído para ir acolchando, a mano, como a ella le gustan estos trabajos. Dice que es así como acaban teniendo el toque personal. Os la enseño todavía a medio terminar. Espero que os guste.
































Fins aviat ¡!!
Hasta pronto ¡!!


4 comentarios:

  1. Quina feinada! No sabem com era abans de la transformació però està quedant molt bé!
    Ja ens esenyaràs el resultat final!
    Bona nit!

    ResponderEliminar
  2. Mare meva! Feinada és poc!! Una virguería!!

    ResponderEliminar
  3. Me gusta! Qué suerte que tu madre la adoptara. Yo tengo unas medias de la que me desenamoré. Tengo que terminarla y regalarla pero no encuentro el momento...

    ResponderEliminar
  4. *unas medias no!!! Ja,ja! Una a medias...

    ResponderEliminar