sábado, 14 de noviembre de 2015

La Bota de Nadal

Seguim amb els preparatius de Nadal…quin fart, oi?Noooo n’estic encantada perque enguany serà el primer que tindré moltes cosetes fetes a mà per mi. I també moltes per regalar… ;) Espero que us agradi aquesta bota. Es d’un panell nadalenc de la Debbie Mumm, que vaig comprar a la botiga de la Montse Forcadell, a Cambrils (d’on sòc jo)

Vaig tenir que encoixinar a mà i a màquina. M'encanta fer-ho. És maco i entretingut, que d'això es tracta. El ganxo per subjectar-la a la porta el vaig afegir jo, ja que no venia contemplat en el panell i per algun lloc la tenia que poder penjar. Ès tancada, això si. Potser la propera la faré oberta, ja veurem.
                       

Seguimos con los preparativos de Navidad ...

Yo estoy encantada porque este año será el primero que tendré muchas cositas hechas a mano por mí. Y también muchas para regalar ...;) Espero que os guste esta bota. Es de un panel navideño de Debbie Mumm, que compré en la tienda de Montse Forcadell, en Cambrils (de donde soy yo). 

Tuve que acolchar a mano y a máquina. Me encanta hacerlo. Me entretiene, que al fin y al cabo, de eso se trata. El pliegue para sujetarla lo añadí yo ya que no venia contemplado en el panel y por algún sitio tenia que poderla colgar. Esta cerrada, eso si. Ya veremos si la próxima la hago abierta.


















































2 comentarios:

  1. Molt bonica Laura. Jo, encara no he començat però també m' agrada fer cosetes de Nadal, per mi i per regalar. Trobo que es molt bonic regalar coses fetes per un mateix amb tot l'amor. Un petó.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies !!!si que ho és si...abans potser estavem massa acostumats/ades a comprar tot. Ara jo valoro mes les coses fetes a mà.

      Eliminar