miércoles, 13 de enero de 2016

Cactus

Regalets handmade! O fets a mà, que també es vàlid… Aquest es per al meu pare, que també cus. I tant que cus! I no us penseu que ho fa malament, eh? Diu que es relaxa i es diverteix ajudant a la mare fent les colxes de patch. Així que tenia que tenir el seu propi coixinet d’agulles… i jo li vaig fer. I ben encantat que està. O això diu! jajajaja

                           


Regalitos handmade o hechos a mano, que también es válido… Este alfiletero es para mi padre, que también cose. Y no os creais que lo hace mal eh? Dice que le relaja i que se divierte ayudando a mi madre haciendo sus colchas de patch. Así que tenia que hacerle su propio alfiletero… y lo hice. Y bien contento que está! O eso dice… jajaja




















Fins aviat.
Hasta pronto

2 comentarios:

  1. Alaaaa! Que xulo!! M'encanten els cactus de tela, a veure si aviat ensenyo uns que vaig fer...
    I que bo ton pare fent patchwork!! Es mereix el cactus per les agulles i més!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ui es un geni ! si veiesis com talla les peces per al patch... no es desperdicia ni mig cm jajajajaja
      Gràcies per passar per aqui :D

      Eliminar