miércoles, 6 de enero de 2016

Duo Tone Ottobre 2/2015

Any nou… Aventures noves! I jo crec que m’he begut l’enteniment i m’he llançat a fer roba per a mi. I sembla que ho he aconseguit!



Fa temps vaig darrera de la revista Ottobre 2/2015 de dona, i la vaig trobar de 
casualitat a Cambrils, això si… gairebé un any endarrerit, però tan és! 

Gràcies Kuka And Bubu per els ànims!!!

Año nuevo ... Aventuras nuevas! Y yo creo que me he vuelto loca y me he lanzado a hacer ropa para mí. Y parece que lo he conseguido!

Hace tiempo detrás de la revista Ottobre de mujer, y la encontré de
casualidad en Cambrils, eso si ... casi año atrasado, pero da igual!

Gracias Kuka And Bubu por los ánimos !!!




La Duo Tone em va convèncer. Sense pietat. 

Així que vaig comprar teles i encomanar-me a tots els sants!

La meva gran preocupació era treure el patró. Cap problema! Està súper ben explicat! 



La Duo Tone me convenció. Sin piedad. 

Así que compré telas y me encomendé a todos los santos!

Mi gran preocupación era sacar el patrón. No hay problema! Está súper bien explicado! 






I la resta…bufar i fer ampolles! O millor dit Duo Tone! 
Y el resto ... pan comido!









Això si, he descobert que les talles Ottobre son mooooolt complertes, així que a la propera peça faré una talla menys, i fins i tot dos! que passat festes em poso a dieta! Quina mandra...també us passa? jajaja 

Eso si, he descubierto que las tallas Ottobre son muuuuuy completas. Asi que para la próxima pieza, haré una talla menos, o dos! que pasadas las fiestas me pongo a dieta... que pereza! a vosotras también os pasa? jajaja

























3 comentarios:

  1. Que bonita queda con esa tela!! Has visto como no era tan difícil, es solo echarle valor, respirar y el resto viene con la inspiración!
    Muchas gracias por compartir tus costuras con nosotras, nos encanta ver tanta diversidad de modelos y estilos!
    Gracias!

    ResponderEliminar
  2. Uooooooooo!!!! Ho veus!! T'ha quedat perfecta, amb els acabats impecables!! No esperavem menys de tu!! I la tela és genial!! A per la següent prenda!!
    (mils de gràcies per nombrar-me! 😏)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. que no es veritat que em vas animar? jajajaja Moltes gràcies !

      Eliminar