sábado, 6 de febrero de 2016

Monederet amb tanca de pessic

Aquest monederet el vaig fer per mi. Necessitava un per les monedes. El cas es que la meva mare quan el va veure quedar enamorada d’ell! Així que li vaig regalar… I així tinc l’excusa per cosir-ne un altre! La qüestio es no parar jaja

                           

Este monederito lo hice para mi, ya que necesitaba uno para las moneditas. El caso es que mi madre, en cuanto lo vió se enamoró de él. Asi que se lo regalé…
Asi tengo la excusa perfecta para coser otro! Jajajaja la excusa perfecta para no parar.
























Fins aviat.
Hasta pronto

4 comentarios:

  1. Macooo!
    Encara tinc dues "boquilles" per estrenar... aixxx no pot ser...
    La tela va només cosida a la boquilla o enganxada també?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies !! la pots enganxar amb cola especial per roba. Però aquesta, com porta els foradets la vaig cosir directament. N'hi han boquilles sense foradets q llavors només mb cola...

      Eliminar
  2. Uiii!! Feia dies que no podia visitar blogs, i quanta feina feta!

    ResponderEliminar