sábado, 12 de marzo de 2016

Faded Stripes Revista Ottobre 02/2015

S’acosta el bon temps i les ganes de lluïr colors! No us passa? A mi si, i molt. Així que m’he cosit una Faded Stripes de la Revista Ottobre 02/2015. Crec que no hi ha fan de la revista que no n’hagi cosit una al menys. Es fa super ràpid! 

Se acerca el buen tiempo i las ganas de lucir colores! No os pasa? A mi si, y mucho. Asi que me he cosido una Faded Stripes de la revista Ottobre 02/2015. Creo que no hay ninguna fan de esta revista que no haya cosido una al menos. Se cose en un momento!















Enllaço a al blog d'Ottobre Fans.
Enlazo en el blog de Ottobre Fans





Fins aviat.

Hasta pronto

6 comentarios:

  1. Doncs jo tinc aquesta revista i encara no me n'he cosit res :) He vist molts models de la Faded Stripes però cap com el teu. M'agrada molt la idea de posar "encaje" als hombros i realment respira estiu la teva samarreta. Molt maca! (maquinandopatrones.wordpress.com)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies! es que no tenia cap roba mes o menys de l'estil o colors de la samarreta i vaig pensar... perqué no? en tinc en blanc, en blau i en rosa molt suau... i em penso que treuré bastant rendiment aquest any. A les botigues hi ha molta i molta blonda! Tens un blog fantàstic!

      Eliminar
  2. Alaaa quina xulada!! El detall del biaix rosa tot al voltant del coll és genial!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. I a les mànigues!! es superfàcil de fer i perds la por als biaxos jajaja al menys, en el meu cas que fins ara no erem gaire amics... jisjisjisjis

      Eliminar
  3. Qué versión tan bonita!
    Nos encanta tu versión de la Faded Stripes, súper romántica! Ese encaje queda precioso!
    Muchas gracias por enlazar en nuestro blog!

    ResponderEliminar