domingo, 28 de agosto de 2016

Grain Field Vol.1

M’estreno amb una Grain Field de l’Ottobre 02/2015 per la mare. He ampliat l'escot i no hi he posat la cremallera que va al darrera. Estic contenta amb el resultat. Sobretot per aquests petits canvis. No fa gaire q m'atreveixo a cosir roba de vestir ;)

Li ha encantat, li queda estupenda i com és vaporosa millor que millor, però es nega a apareixer a les fotos…tinc a qui assemblar-me jajaja. 

Repetiré molt i molt aquest patró per senzill, per ràpid i perque llueix molt! De fet, jo m’estic acabant una :D





Me estreno con una Grain Field de la revista Ottobre 02/2015 para mi madre. He ampliado el escote y no le he puesto la cremallera. Estoy contenta con el resultado, sobretodo por haberme atrevido con estas pequeños cambios.

Le ha encantado la blusa y le viene genial y al ser tan holgada… mejor que mejor, pero se niega a aparecer en las fotos, asi que tengo a quién parecerme.

Repetiré mucho este patrón por ser tan sencillo, rápido y resulton. De hecho, yo ya me estoy terminando de hacer una :D































Enllaç amb el blog Fans Ottobre


Fins aviat.
Hasta pronto



4 comentarios:

  1. T'ha quedat fantàstica!! Molt alegre i estiuenca!
    Moltes gràcies per enllaçar a Fans de Ottobre!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies a vosaltres per aquest blog tan maravellós que feu! Sobretot els CC, son fantàstics :D

      http://puntadesipuntades.blogspot.com.es

      Eliminar
  2. Uala quins acabats més polits!!!
    Jo les costures de dins ni em plantejo ensenyar-les..., ni les miro vaja ;))

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. jajajaja jo es per l'Overlock! que si no... tampoc 😜 Amb la traça q hi tens no m'ho crec ! gràcies per la teva visita. Tens nova seguidora !

      Eliminar