domingo, 25 de septiembre de 2016

Funda per l'assecador



Fa molt de temps que vaig darrera de fer-me una funda/bossa per l’assecador de cabells de viatge. Algunes en podeu prescindir… jo no! Tinc els cabells massa arrissats. Així que aprofitant que avui a la tarda la tempesta ha estat considerable, m’hi he posat. Per fi.
La tanca amb snaps és tan cómode... M'encanten!


Hace ya tiempo que tengo ganas de hacer una funda/bolsa para el secador de pelo de viaje. Algunas de vosotras podeis prescindir de él cuando os vais de casa, pero yo no! Tengo el pelo muy rizado. ASi que aprovechando el tormentón de hoy, por fin me he puesto a por ello. El cierre con snaps es tan cómodo... Me encantan!























Fins aviat.
Hasta pronto


3 comentarios:

  1. És ben necessari el secador, sobretot si vas a algun lloc on fa fresqueta!! Ben vestit que anirà el teu, la tela m'encanta, super alegre!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Es que l'assecador dels hotels no fan prou! jajaja ui en tinc un munt d'aquesta tela, es del nostre amic del mercat jajaja

      Eliminar
  2. Mol bonica la funda Laura, segur que li donaràs molt de servei.

    ResponderEliminar