jueves, 22 de diciembre de 2016

Relaxed 5/2016 Ottobre

Ja tinc el meu vestidet per la nit del 24 ;). M’encanta per que es recte, sense forma. El teixit es similar al neopré i es una passada de cosir! Crec que en faré més d’un.
La revista Ottobre de veritat que no té desperdici! Es el model Relaxed de la 5/2016. Per variar, he tret les butxaques tot i que he mantingut el disseny original.


Enllaço amb Rums i l’Ottobre Fans ;)




Ya tengo mi vestidito para nochebuena. Me encanta porque es recto, sin forma. El tejido es similar al neopreno y es una pasada de coser. Haré más de uno.
La revista Ottobre de verdad que no tiene desperdicio. Es el modelo Relaxed de la 5/2016. Para no perder la costumbre, he suprimido los bolsillos pero he mantenido la forma del diseño original.


Enlazo con Rums i con Fans de OTtobre.






















Fins aviat.
Hasta pronto



18 comentarios:

  1. Respuestas
    1. Uau! con lo q me gusta tu blog y tus cosas me encanta que hayas pasado por aqui! Muchas gracias, la verdad es q ha sido fácil de coser. Hacia meses q no me ponia con patrones y oye, q no se olvida jajajajaja Felices Fiestas!

      Eliminar
  2. xulisim! m'haig de fer un relaxed ja!!! aquesta tela es molt xula

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Sii fes-t'ho q es una passada de fàcil (sense butxaques, clar jajaja q a mi em fan "yuyu"). La tela la vaig comprar a una botiga d'aqui Figueres, que normalment costa de trobar coses xules... a un preu espectacular 12€/2.85m aixi q imagina! Tens un blog fantàstic :D et llegeixo sempre!

      Eliminar
  3. És súper maco!, la roba, la forma del vestit, el detall del coll... perfecte per aquestes festes! Ara toca lluir-lo molt! :-)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies ! el detall del coll, el vaig tenir q cosir a mà a puntada amagada i em va costar una mica però trobo que el personalitza més, si. Bones festes!!!

      Eliminar
  4. Te ha quedado muy bonito!! Esa tipo de tela se cose estupendamente...
    Una pena que hayas puesto los bolsillos, son realmente cómodos (lo digo por experiencia), para el próximo relaxed te lo recomiendo ;)
    Gracias por enlazar en Fans de Ottobre, nos encanta ver vuestras costuras.
    Felices fiestas!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchas gracias! Me dió miedo dos cosas, la primera es no saberlos coser.. y la segunda que me abultaran demasiado con lo gordita q es la tela... pero si, en el proximo, los coso!

      Eliminar
  5. M'ENCAAANTAAAAA!!! Preciós!! T'ha sortit una cucada! I la tela és ideal! M'agrada molt! Besades!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Es una passada la tela! buscava tela de punt però quan vaig veure aquesta... no m'ho podia creure jejejeje Bones festes maca! Besades, tb ;)

      Eliminar
  6. Molt bonic m'encanta com t'ha quedat, estaras estupenda. Volem una foto amb el vestit posat! BONES FESTES

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies !! Ostres es q jo sòc molt vergonyosa per les fotos jajaja Bones festes guapa! Tens una web fantàstica MEi

      Eliminar
  7. Muy bonito!!! Me encanta como te ha quedado

    ResponderEliminar
  8. un vestit molt bonic, m'agrada, i els colors fantastics

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies! Es súper fàcil de fer... ja tinc pensat el tercer.. jajaja

      Eliminar